Folgendes wollte ich euch nicht vorenthalten:
--------------------------------------------
Ok, na heel veel testen en zoeken is het ons gelukt de firmware met onze eigen software decruncher te ontleden.
Dat wil dus zeggen dat het nu mogelijk is de juiste cam-entry's te vinden en aan te passen!
Het gaat echter nog wel even duren voordat dit alles 100% werkt en goed genoeg is om publiek te maken.
Ondertussen heeft iemand anders een geniale 'uitvinding' gedaan om de cam op een hardwarematige mannier te patchen.
Ik heb vandaag na een tip van deze persoon een 5400 aan laten passen naar embedded 4.6se all-cam.
Dit is een gevaarlijk werkje en vergt veel tijd en precisie!
Omdat het voor het testen van essentieel belang was heb ik het laten doen, maar ik zou het voorlopig iedereen af willen raden.
Het werkt overigens perfect! het is zelfs mogelijk de embedded cam te patchen met de free CI software!!!
Ga a.u.b. niet mailen over dit onderwerp!
We houden jullie over de nieuwe ontwikkelingen zo goed mogelijk op de hoogte!
Cu,
TeeBee
--------------------------------------------
ist aus sat4all...
Ich sprech zwar kein hollaendisch konnte aber im groben folgendes entnehmen:
1. Es ist den Jungs gelungen die Firmware auszulesen
2. Offenbar laeuft bei denen schon was, aber nicht gut genug um es zu veroeffentlichen
3. Scheinbar wird es dann moeglich sein das Teil auf 4.6SE zu patchen, offenabr sogar auf free-cam (naja wer's braucht).
Leider kann ich aus dem letzten Absatz gar nicht entnehmen...
Eventuell spricht jemand aus dem Forum hier hollaendisch und koennte das mal komplett uebersetzen ?
Also jedenfalls sieht es so aus dass da tatsaechlich welche dran sind...