Hallo Rokie
Der Ton veerliert sich auf allen Kanälen, es ist nichts zu hören. Ich schaue allerdings meistens digitale Kanäle.
Da ist noch immer noch auch Problem mit der Signal stärke habe, Verkehr mit Echostar:
"
08 Jan 2001
>Dear Echostar
> I am very satisfully with my Receiver.
>
> Since version 400 I have two problems:
>
> The sound got out frequently by alone!!! If I switch on
> the sound is normal.
>
> The signal quality is by switch on often very poor and
> signal level is very good. If I switch off and on the
> signal quality is also very good.
>
> This happens on all satellites.
17 Jan 2001
Dear Customer,
The problem with the audio ( sound drop outs) is known to us and we are trying to find a correct solution for this. The software /engineering depts. are working on finding and fixing this and the poor picture quality failures soon as possible.
Please keep checking our internet site for software updates and other news concerning these issues.
Echostar service"
Bis Version 400 habe ich auch keine Probleme. Angefangen habe ich mit 200. Es lief alles bestens.
Benütze AD3000IP ohne Viaccess seit Mai 2000 und bin recht zufrieden damit. Ich empfehle ihn überall.
Ich würde allen die folgende Seite empfehlen:
http://www.satnerds.com/index1.htm Haben ein spezielles Topic für Echostar AD3000IP (Viaccess)
Gruss Free99